Treat people as if they were what they ought to be and you help them to become what they are capable of being."

Larissie- du är en underbar kompis jag verkligen är imponerad av, eller beundrar... eller jag finner inga ord. inga ord. du är en obeskrivlig tjej som utstråla massa. dela dig med oss alla. oändligt.
du med din styrka. du med dina personligheter. du med dina tankar. du med dina känslor.
hur du balans det med livet- hur du går genom det med livet är helt fantastiskt. aldrig har jag träffat någon så stark som du är. du är någon jag värdesätter högt. hon som gav dig powerful till livet, henne är jag evigt tacksam! <3



Kommentarer
Postat av: larissie

helt chockad.. du är så fylld av kärlek och du är exakt vad en vän ska vara! känner mig 100 % trygg med dig herregud men du, behövs ej kommunicera här, kan hotmail? ;) älskar dig så mycket!

2011-12-15 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0