Ehumm whoop.

att han är min kompis kompis, måste man umgås med honom också? nej. att hon är min bästis kompis, måste man umgås med henne då? var står gräns? alltså... kompis kompis kompis kompis så man måste vara trevlig. måste börja lära känna bara för att man råka å hamnat i samma omgivning även om man inte har nån kemi mellan mig och personen. eller... ja. det räcker med närmaste å sen får andra vara bekanta, så vad innebär det? ja att säga hej sen får de räcka, orka med stelt snack. eller låtats snack. för fyfan. horrible. uschhhh. jag blir yr av det. men har man kemi eller roligt eller toppen tsm då är det helt en annan sak. undrar om det är möjligt att en av två känner kemin och inte den andra? nej det tror jag knappast. eller går det?


Kommentarer
Postat av: Bella

Neej, var alltid ärlig med att du inte kände något kemi för vänskap. ALLTID ärlig! Det uppskattas. Folk blir mer besvikna när de får veta EFTERÅT att denna vän inte egentligen vill lära känna.

Dessutom behöve rman inte umgås med sin bäste vän, om man inte har lust? Man kan inte alltid ha lust, inte för min del iallafall.



Säg gärna till om du inte känner för vår vänskap :) jag uppskattar ärlighet, det vet du ju. <3

2011-01-11 @ 00:55:00
Postat av: bea

bella eru gaaaaalen!?!??!?! dig saknar jag sjuktmycket!!!!! men ja sant du har rätt man kan bara ha inte lust att umgås m bässta vän nån dag.. helt sant...!

2011-01-11 @ 15:10:41
Postat av: Julianastrid

Thanks for the info!

2011-12-12 @ 11:32:47
URL: http://julianastrid.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0