Förbannad.

känner mig så jävla förbannad. att jag är så arg. men ändå inte. jag har svårt för att inte ens bry mig om nåt jag inte "behöver" bry mig om. ändå måste jag la till märke några saker, att jag råkat å hamna i en situation, eller att jag råkar å vara den som någon prata ut med. jag vill inte. jag orkar inte. men det är ett självklart om någon bästa vän kommer t mig, så har jag all ork till. men andra... vanliga människor. så nej. jag kan aldrig rå för att jag ser "allt". mina tankar snurrar... jag tvekar om jag ska säga till eller inte.


Kommentarer
Postat av: kossan

ja suck.. tror absolut att många känner igen situationen. de är en del av vårt liv tror jag, att vi måste leva m de... eller vad tror du om de? du är nog den utvalda bland oss i gänget. de finns säkert flera andra utvalda i olika gäng.

2011-01-16 @ 20:44:29
URL: http://enkeliii.blogg,.se
Postat av: Bella

SÄG TILL!

2011-01-16 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0