Shiit va jag dampade mig!

sjukt smärta jag har i ryggen, eller nacken eller skulderbladet... eller ja överallt =/ gujobbit... jag som såg fram emot å träna today men det får bli på onsdag istället för imorgon ska jag kolla upp mig. lovat mig själv inte dröjjj upp det... imorgon! å andra tankar... man ser hur människor förändras... eller är det jag som förändras? är det jag som försvinner från dem eller det är dem som försvinner nu... en sak jag är bergsäker på. det är DEM som försvinner i längden.

Kommentarer
Postat av: Bella

jaså?

Det beror ju på.. Jag vill ju inte behålla alla bekanta för evigt? Inte alla är pålitliga i längden, du förstår nog hur jag menar.



Om någon av mina vänner väljer att inte fortsätta i djup vänskap -så respekterar jag ens val.



Det är väl så det funkar bland oss i livet?

2011-01-24 @ 22:43:27
Postat av: bea

bella: yesisuisui. meeeen att några valde och förstöra sig själva det är där jag kommer aldrig att förstå. att de inte ens märkt att de håller på å tyna bort från... världen kanske? eller det är kanske var de ville å deras syfte vem vet.

2011-01-24 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0