Drygt.

du vet väl att jag har alltid mobilen på, hela dagar å n'ätter å allting bara för att jag inte vill vara onåbar för mina vänner, de ska kunna nå mig när som helst å heeeelst när de behöver... men du? vilket jävla sms jag fick i natt... kl 02.00 till och med. ett så jäävla sämaste sms nånsin jag kan få, " du, där? sms mig när du vaknat imorgon, det är viktigt." jag svarade mindre än en sek, men du bara smsde och sen lade bort mobilen. så jävla idiot? missbruka itne ordet "viktigt" tack. jag är så glad att jag hade kompisen hos mig så jag kudne skälla bort de hemska tankar jag hade om dig å sen bara sov. ananrs skulel jag vara vaken hela natten å undrat om det är något som hänt å så, som tur så jag vet hur du är. så jävla typiskt dig? våga aldrig göra om igen det här. smsa mer än jättegärna på nätter å kom med på mina drömmar, men inte så här sms!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0