Varning -för att jag blottar mig!


chokladpudding.tönta oss.kramar.mat.mysa.utflykter.bakelse.skratt.tankar.bara att vara.vara knäppa tillsammans.äta ihjäl oss.dvärg.prommis.glass.näckbad.larvaoss.disktueras.bilder.uppleva saker. vad än vi gör- det skulle ändå räcka att bara sitta och bara tyst med dig ändå ger du mig massor- det var du som har lärt mig att gilla det insidan man har. att allt annat var inget. det enda som var viktigaste i livet var insidan! fattar fortfarande inte idag hur det klickade mellan oss för många många många år sen. din å min vänskap, vad än som händer-båda du och jag bara vet att det blivit som det blev nu finns alltid något skäl. ändå trots det finns någonting skumt luften i vänskapen är du och jag INTE rädda för det, det säger så mycket hur stark vänskapen är <3


Kommentarer
Postat av: Bella

:)

2012-04-03 @ 20:25:59
Postat av: heart

läser om och om igen <3

2012-04-25 @ 14:34:35
Postat av: heart

det var du som har lärt mig att vi är också människor, man ska tänka på sitt eget värde och respektera sig själv, heartangel

2012-04-25 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0